Původní model MT-09 byl zcela novým druhem japonského stroje, který do světa motocyklů vrátil skutečné vzrušení a čisté emoce. Inspiroval více než 50 000 evropských jezdců, aby se stali součástí rostoucího hnutí Hyper Naked. Nyní je tu zcela nový model MT-09, který je postaven tak, aby jasně demonstroval sílu temné strany Japonska!
244 990 Kč
Poptat tuto motorku
S námi jste ve správné stopě
✔️ Jsme autorizovaný dealer
✔️ Zajistíme vám kompletní servis motorky
✔️ Na trhu jsme již 30 let
Revoluce ikony
Jeho motor CP3 se zdvihovým objemem 889 ccm splňující normu EU5 dosahuje vyšší úrovně točivého momentu při nižších otáčkách, což vám poskytne ještě výbušnější zrychlení a vyšší výkon na silnici. Sofistikovaná šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) řídí nejlepší elektronické systémy podpory jízdy ve své třídě a poskytuje vám dokonalou kontrolu. A systém QSS umožňuje superrychlé řazení nahoru a stabilnější podřazování.
Pro dosažení přesného ovládání je nový model vybaven kompaktním hliníkovým podvozkem spolu s nastavitelným odpružením a super lehkými koly. Dvojité 298mm přední brzdy s radiálně uchycenými předními třmeny lze dávkovat pouze jedním prstem. A radikální stylizace nové generace a čistý design podvozku potvrzují, že MT-09 je ultimativní motocykl třídy Hyper Naked.
Příběh MT se začal psát před téměř deseti lety, když se přední designéři Yamahy rozhodli vytvořit jeden z nejdůležitějších nových modelů v historii společnosti Yamaha Motor Co., Ltd. Nemělo se jednat o žádný obyčejný motocykl. Cílem bylo vytvořit radikální nový stroj s motorem s vysokým točivým momentem a extrémně hbitým podvozkem, který bude ve všem jiný. A zbytek je historie.
Letmým pohledem
- Motor CP3 EU5 889 ccm
- Zcela nový lehký rám z hliníku litého pod tlakem metodou CF
- Design a stylizace nové generace
- Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) a systémy podpory jízdy sledující náklon
- Barevný 3,5″ TFT displej
- Kompaktní LED světlomet s dvojí funkcí
- Systém rychlořazení (QSS)
- Lehká kola SpinForged
- Nové nastavitelné odpružení
- Radiální přední hlavní válec brzdy